Autor Wątek: JAK ZAPISAĆ SIĘ NA FORUM  (Przeczytany 38226 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marti

  • Administrator
  • Senior dollfie fan
  • *****
  • Wiadomości: 8524
  • Płeć: Kobieta
  • ball-jointed-princess
    • http://www.marti.presents.pl
JAK ZAPISAĆ SIĘ NA FORUM
« dnia: 19 Lipiec 2010, 20:29.08 »
Przed podjęciem decyzji o zapisaniu się na forum przeczytaj wątek:
http://marti.presents.pl/dollfie-forum/index.php/topic,10635.0.html
Zapisując się na nasze forum, zgadzasz się przestrzegać zawartych tam zasad.

To forum jest otwarte na nowych użytkowników, jednak przynależność do naszej społeczności jest zależna od zaakceptowania zgłoszenia przez moderatorów. Pragniemy, aby do naszego forum dołączały osoby podzielające naszą pasję, więc jeśli znacie kogoś z forum osobiście- poproście o rekomendację. Mogę zapewnić, że wtedy Wasze zgłoszenie będzie rozpatrywane jeszcze przychylniej. Jest to forum specjalistyczne, poświęcone azjatyckim lalkom BJD.

Warunkiem uzyskania dostępu do forum i uaktywnienia konta jest przysłanie maila na adres: luci_fairATyahoo.co.uk (UWAGA! Proszę w adresie email zamienić znaki AT na @) i wypełnienie poniższej ankiety. Pamiętajcie, że od Waszych odpowiedzi zależy, czy moderatorzy rozpatrzą przychylnie Waszą prośbę o przynależność do forum.

1.) Jak masz na imię i jakim nickiem posługujesz się w sieci. Pod jakim nickiem założysz konto na BJDream? (konto załóż PO akceptacji Twojego zgłoszenia)
2.) Jak trafiłeś na nasze forum i dlaczego chcesz się na nie zapisać?
3.) Wiek i miejsce zamieszkania.
4.) Jaka jest Twoja historia lalkowa?
5.) Czy poza lalkami masz jakieś inne pasje? Jakie? Opowiedz o nich.
6) Czy udzielasz się na innych lalkowych forach (polskich, zagranicznych)? Jakich?
7.) Czy prowadzisz strony internetowe, blogi itp. (niekoniecznie o tematyce lalkowej)? Jakie?
8.) Jeśli masz już kolekcję jakiś lalek, opowiedz nam o niej, prześlij zdjęcie?
9.) Czy zapoznałeś się z zasadami forum? Jeśli nie, zrób to teraz :)
10.) Tutaj możesz napisać, co uważasz za stosowne, a co pomoże nam w podjęciu decyzji o przyjęciu Cię na forum.


Prosimy odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Moderatorzy mają prawo odrzucić zgłoszenie bez podawania przyczyny.Jeśli tak się stało, możecie ubiegać się o przyjęcie jeszcze raz. Jeśli nie zostaliście przyjęci, może to znaczyć, że informacje, które wysłaliście, nie były wystarczające.

Ankietę należy przesłać PRZED założeniem konta na forum. Jednak jeśli zdarzyło Wam się przeczytać regulamin PO założeniu konta, dajcie o tym znać :).

Rozpatrzenie ankiety nie powinno zająć więcej niż tydzień od nadesłania przez Was e-maila. Niezależnie od tego czy zostaniecie przyjęci czy nie, otrzymacie emailem informację o naszej decyzji. Jeżeli e-mail zwrotny nie nadejdzie w ciągu tygodnia, proszę o ponowny kontakt. Poza okresem wakacyjnym dłuższe niż tydzień oczekiwanie oznacza najpewniej ze któryś z e-maili nie dotarł.

Pamiętajcie, że wszystko, co robimy, ma na celu zapewnienie Wam wygody korzystania z forum :)

Profile osób, które nie skontaktują się z nami w ciągu tygodnia od założenia konta, będą kasowane automatycznie. Tak samo, jak profile zawierające głupoty :3
 



Osoby nielogujące się od pół roku na forum z liczbą postów poniżej 30 będą usuwane.
Po akceptacji Waszego konta macie 7dni, aby zapoznać się z forum. Po tym okresie konta z zerową liczbą postów będą usuwane.
« Ostatnia zmiana: 21 Luty 2020, 16:35.19 wysłana przez luci_fair »